Tuesday, May 31, 2011

sebelum kakiku melangkah ke IPT =)

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah,
hari ni masih diberi kesempatan untuk menikmati semua nikmat daripada Nya..
"Syukur pada Yang Esa, rahmat pemberianNya......"

erm, before melangkah ke USIM pada 1 Jun 2011 (esokla!) jam 8.30 pagi..

di sini,
saya (HUMAIRA MAHPA) ingin memohon infinity ampun dan maaf..
andai (mesti ade punye!) selama hampir 6 bulan cuti (temas0k PLKN)..
telah melakukan salah dan silap..
terkasar bahase,
mengguris hati dengan kata2 atau
tulisan (FB *comments,chat,msg n segale bagai*,SKYPE,SMS and YM)
sengaja atau tidak disengajakan..
*eceh, cam raya pulak~*

kepada kawan2 semua..
selamat melangkah ke Alam Baru..
*walaupun cam dah agak lambat sebab ramai yg dah masuk*

kpd rakan2 sePLKN,
jangan lupe saya (yg baik tp, kalau marah teeeeeeet)..
walaupun ramai yg tak kenal saya,
tapi kalau yang kenal tu, kalo jumpe jgn lupe tegor2 ye..
sebab, insyaAllah saya x lupa anda..=)

kepada kawan2 sekolah rendah (SKSI,SRA SG KANTAN)
sorry, mostly anda sume saya lupe..kecuali yg selalu contact..
bkn ape, muke kamu semua dah laen,
masa dulu2 semua comel2..
tapi ape2 pun..kalau ingat jangan lupe teg0r ye..:D

kepada kawan-kawan dan kenalan juga family yang dikasihi :

jangan lupa doakan saya...
erm, the most IMPORTANT,
jangan lupa tegur kesalahan dan ingatkan apa yang saya terlupa..
tegur je..tak yah takut dan segan..
insyaAllah terima dengan hati yang terbuka..
lagi terasa kalau tak ada orang yang tegur & ingatkan =(
jangan biarkan saya jatuh dan tersungkur~


erm, yang jauh..don't worry..anda sentiasa di hati..insyaAllah..
yang dekat, insyaAllah kita eratkan hati2 kita dgn keImanan..

yang nak fly---roger2 la orang yang sekangkang kera dr KLIA ni,,mane tahu boleh berkampung kat c2..

yang nak kawen :p---jemput2 lah saya ye..=D

okeh,
selamat belajar ye semua..
niat belajar kerana Allah..
untuk kembalikan kegemilangan Islam..
buktikan orang Islam itu hebat!

bitaufiq wannajah semua!
doakan kejayaan bersama..


wassalam

with a lot of love <3
saya!





No comments: