Wednesday, March 16, 2011

update..

Assalamualaikum..
PAGI!!
(mengimbau memori di MAHISS and KEM)
Alhamdulillah...
sangat bersyukur kepada Allah..
dengan ini pelatih yang bernama
HUMAIRA BINTI MAHPA
telah menamatkan
PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA
KEM PLKN TEMASYA RIMBA TEMPLER
KUMP.1 SIRI8/2011
dengan jayanya..
Fuh..
tahniah..
seriously and honestly
sangat best and happy ditakdirkan dpt PLKN ni..
1001 pengalaman yang x dapat dilupakan..
sangat menguji kekuatan diri, mental dan fizikal..
yang penting..
ramai sangat kawan2 baru yang sangat best..
dari
SABAH
SARAWAK
PAHANG
SELANGOR
WILAYAH
yang saya rase tak kan jumpe mereka kalau x di PLKN..
dan saya juga dapat lihat gambaran dunia luar dgn melihat juge bergaul dgn pelbagai jenis manusia..sebab selama ni di sekolah kawan2 semua bdk2 baik dan yg ilmu agama penuh di dada..
saya dpt belajar bagaimana nak bergaul n sesuai kan diri dgn dunia luar yg sangat penuh cabaran dan hampir 100% lain dari BUMI ULAMA yg selama 5 tahun saya betapa..
x bermaksud saya dah berubah mnjd seorg yg sosial..but, masih menjaga batas2 pergaulan..insyaAllah..
thanks to All warga
KEM PLKN TEMASYA RIMBA TEMPLER RAWANG SELANGOR KUMP.1 SIRI8/2011
di atas segala pengalaman dan tunjuk ajar yg amat bermakna dlm hidup saya..
jasa dan budi kalian takkan saya lupakan INSYA-ALLAH..
banyak lagi cerita kat kem yg nak share..but, nanti kalau ade mase saya share dengan anda semua..
and seperti biasa semua orang akan tanye "apa plan after PLKN?"
saya pun x tahu..stakat ni..ddk rumah je..sementara menanti result SPM kluar 23/3 ini InsyaAllah..cuak pon ade gak! tawakaltu'alaAllah..
plan nak keje and amik lesen.. x confirm lagi..
Wallahu'alam..
wassalam..

No comments: