Friday, September 17, 2010

raya maahad spm`10


raya maahad spm`10
You are Attending · Private Event


Time
Friday, September 17 · 11:00am - 3:00pm

Locationrumah saudari=)
lot 191,jln tan sri abdul aziz,sg kantan,kajang

Created By

More Info
disini ingin menjemput ustaz,ustazah,rakan2 dan yg lain dtg ke rumah smpena raye nie..masa yang sama ingin jumpa sahabat2 ex-mahad n mahad sbelum trial n spm..sekiranya tak keberatan dan ade mase terluang jemputlah dtang ye..niat nak jumpa ramai2..bak kata EDI`10-UKHUWAH xkan terjalin tanpa `U`..hehe..sampaikanlah pada yang xditag..xperasan k0t..hehe..datang ek..cikgu2 skali..hehee..syukran!

kepada muslimin=masjid dekat dari sini..senang pegi semayang jumaat=)..ada pape p0st k0men yek!

p/s:kawan!jgn tnye dah bile lgi ak nk wat tau!huhu

ade pape blh contact ni nie..
0104262425


kawan!nie yg dah c0nfirm!!

area kajang,bangi===>
skin,p0jie,amer arep,maya,thoba,meha,peqa,nil,suhada,fana fadzil,st0pper,abbas,aiman asyraf,pidot

subang===>
qila talib

ampang===>
amzar

shah alam===>
adib,zulfadzli,eza,ammar faris,pipah,dayah,ainiz

klang===>
sharul,anis aqilah

banting===>
d0lah munim

KLIA===>mai mahpa!ahaha

lagi??

cikgu2===>
tcer dzari,ckgu salina,ckgu maisalamah,ckgu shamsiah,ckgu mahmudah,ckgu mahmudah,ckgu norhashimah...(insyaAllah)

lagi??=)
***copy dr fb..Event***

"wah!..nak pegi3.."*reaksi first
alamak lupa pula..rumah dah jauh..haish~ kena tanya ummi n abah dulu la...
jumaat..ummi kerja..
abah..busy dengan projek pondok..heheh
tak pe lah..tanya dulu...

yess!!
Irfan(adikku) balik jumaat..sblm solat jumaat..ouh..ok la tu..bole abah hantar saya sekali..
ok3 set! pegiiiiiii!! yeah!

hari yang di nanti~
dtg pukul 1..
saya datang, orang dah pergi keluar solat jumaat (putre la ni)..
hehe..lambat..
masuk je..wah! dah ramai...semua dah habis makan..
saya nak makan..insyi temankan..hehe..like.like.like.
depan tv ye kite makan..

~ini depan tv~

~ini saya yang sedang makan dengan penuh sopan~

habis makan *kejap je makan
jom3 solat...
wokeyh!
x tahan..dah ramai2 berkumpul..mmg la..borak x hingat~putre x de..
nasib baik akhirnye..solat juga..jemaah bhai! 2 trip la..x muat ruang *like imam.-ezza n intan!

~ini dia...bersiap untuk solat~

dah habis solat turun bawah..hee:D
bersolek dulu sebelum tu...*itu lah wanita~

ade yang makan untuk kali ke-2
okeh..time ni snap2 banyak gamba..
cubit2 adil *anak buah amie

~itu kereta adil~

~saya,dayah,thoba~*dayah sangat comel..saya suka...:P

~kami menanti the puteraSSS~


aish~mane putre nih?? lem2 je..*eheh x baik~
akhirnya..datang lah segerombolan..aik?? malu2 pulak nak masuk..sabar je la..
ok the gentleman(x tahu siapa) masuk dulu..baru yang lain ikut..

alamak!
abah dah call (maknenye abah dah gerak)..kejap lagi sampai..
ouh no! majlis doa selamat kita x mula lagi..nasib la~

ok!
kawan! saya nak balik dah..salam3..

"happy birthday to you"-amie sorg je yg nyanyi..
wahaha..ade birthday cake la!!
utk budak lahir bulan 9..(saya antaranya)
wah sronok3..saya tangkap gambar je kt situ..
nampak macam sedap kek tu..ezza sponsor ek?
syukran2~

~saya memotong kek..diperhatikan oleh org yang sponsor itu kek~

~birthday boy and girl-firdaus,afnan,saya,meah,mo0n,q0i..dan semua~

*sorry kawan2..x dapat lama2..
abah hantar sya g umah aimi..then solat jumaat kat masjid saujana impian..
then hantar irfan kat skolah dia..then ambil saya balik..
so, disebabkan tak ada transport lain, terpaksa lah..sekejap je..
kalau irfan x balik skolah die time tu..x dpt pegi kot
nak naik train sorang2, confirm x lepas!
-harap maklum..hehe-

~mereka tangkap gamba...saya x ada!~
rupenye ade kawan lama saya =>
izzadin,nadia~satu kelas masa darjah6 ngn amie juga
nina~satu kelas masa darjah5
*kalau x silap la semua nih..
nak naik kereta kat depan rumah aimi..
ade kawan buat lawak..die bercangkung kat bawah pokok segan nak masuk..haish~

ok3..
tu je..
homework x siap lagi!!!...ap nih beraya sakan~
humaira nak spm..doakan ye!!

akhir kata:
kepada tuan rumah FARAH AIMI ABDUL RAZAK:
terima kasih daun keladi,
panjang umur taun depan buat lagi..

hee:D
tahun depan dah ade semua dah pandai bawak kereta..

*gambar, nanti2 la masukkan..

jangan lupa puasa 6 ye kawan2
jangan lupa study juga! nak trial dah weyh! spm pon nak dekat dah!

wassalam~