Thursday, January 30, 2014

2014.

Bismillahirrahmanirrahim..

It's 2014!

"Hang baru terjaga dari tidoq ka?"
"Boooo~ lambat sangat"
"Dah penghujung January okay." -.-"

Ya saya lambat. 
Ada saya kisah?
:D

Awal Januari sibuk exam. Habis exam dok menaip kertas kerja lah, surat macam-macam lah (ini bukan merungut okay). 
But I'm not the busiest person in this world, in fact I do not think I'm busy at all. 
Masih ada masa untuk tidur. Masih ada sikit masa yang mungkin disia-siakan. 
Masih ciput sumbangan pada ummah. :(

---------------------------------

Berbalik pada 2014.

Imbau sedikit 2013 yang telah pergi.
Jauh.
Takkan mungkin kembali.

One word to describe my 2013,
'PENGORBANAN'

Aku belajar dan aku rasa serta faham apa itu pengorbanan

Masa,

Tenaga,

Harta,

Hati,

dan Cinta. Ini cinta macam pada benda lagho yang selalu dibuat, perlu dikorbankan demi priority. 
(pandai aku cover :p)

Mudah-mudahan semua kerana redha-Nya Yang Satu.

Jujur, sungguh, hidup dalam Satu kasih dan cinta lebih tenang berbanding hidup dilema.

Hanya diri yang masih belum terkorban. 
Andai terkorban,
moga diredhai, moga diampuni, moga bersama para solihin.
Andai terkorban,
moga apa yang dilakukan ada manfaat untuk mereka yang masih hidup.
Andai terkorban,
moga hamasah ditinggalkan untuk gemilangkan Islam di mata dunia.

---------------------------------------


Harapan untuk 2014.
Moga thabat!

No comments: